rubrik

God afton,
Som rubriken allt för tydligt skvallrar om har jag tappat min tidigare funna kreativitet.


Den är alltså som bortblåst..Har ingen som helst aning om vart den kan ha tagit vägen. Lägger inte ner tillräckligt med energi på att ta reda på det heller.. Det kvittar liksom.
Hur som helst så har denna helg varit himla trevlig.
Började i fredags (de flesta helger börjar eventuellt då) med filmmys och nagelfixning med mina kära svägerskor, Emelie och Rebecca. Kul. På lördagen väcktes jag av klockan och det var dags att inta sin roll som "fotbollsfru".
Vi åkte till rimbo och plockade upp ett gäng grabbar sen bar det av mot skogen. Man svängde av nånstans i edsbro och sen körde man i skogen, lite till i skogen och ännu mera skog..Sen var vi framme. En fotbollsplan mitt i ingenstans. Det gick hur som helst bra på matchen och Rånäs segrade med 4-2. Bra skit! Förutom alla myggor som ville äta på mig hela tiden var detta en ganska dräglig upplevelse. Efter match drog vi vidare till uppsala där det hade utlovats middag hos Emelie och Freddan. Den var god! Senare begav vi oss (Jag, Bobbo, Emelie, Freddan, Becca) mot biografen. Patrik 1,5 var det som stod på menyn och jag älskade den. Fantastisk film. Efter det traskade vi tillbaka till lägenheten och sen gjorde jag klart för Bobbo att jag var trött, så vi åkte hem. Himla lyckad dag i sin enkelhet.

Jag är en jävel på att dra allt i kronologisk ordning märker jag. Det var helt enkelt så det va´!
Nu är jag alldeles utmattad efter detta långa inlägg..
Ska svepa min cola och sova sen..(undrar varför jag har svårt att somna)
Dum och dummare ska jag förresten glo på innan jag ska sova..Big deal.
hej


Har jag förresten nämnt att Agge har ett förflutet som fotbollshuligan?


Kommentarer
Postat av: Annlo

Nu tycker jag att du ska skriva något nytt Hanna-Panna.

Din blogg är det enda spännande jag har i mitt liv.

Och då kan du kanske förstå hur besviken jag blir när du inte har uppdaterat.

Tack för mig.

Nu ska jag klippa naglarna.

2008-09-26 @ 12:20:40
Postat av: bitte

hoppas du haft en trevlig helg

2008-09-28 @ 13:49:01
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0