Jakt, bra eller ej?

Skulle verkligen vilja höra människors åsikt när det gäller jakt.
Ni kan väl dela med er?

Fick för övrigt ett mejl från en väldigt dum kvinna idag.. Knäppa och orimliga åsikter, och jag har känslan av att hon inte är ensam med dessa skeva åsikter.
Har fikat med min ena kvinna idag. Sjukt trevligt som vanligt. Vi har storhetsvansinne båda två, troligtvis därför vi klickar.
Talade om massa viktiga saker. Åh fyfan, nu är det någon sopa som sjunger på "Idol". Jag tycker det är jätte tråkigt att jag tycker att det är tråkigt. Det är bara auditions som är skojjigt tycker jag. Resten kan jag klara mig utan. Alla är fula och dåliga. Bara lilla Johan som är tuff..Och Lars då förståss..Några är bra. Inte många.
Fick förresten en glad överraskning idag, det är för fan säsongspremiär av Desperate Housewifes ikväll! Och jag hade totalt missat det..Hade inte sett en enda reklam om det..Konstigt.. Hade jag missat det hade jag troligtvis stämt Kanal 5. Inte mer än rätt.

Nu vet jag inte längre vad jag ska skriva..Rimbo marknad på torsdag..Skojjigt. Synd att det är så jävla mycket folk där.. Det får gå ändå.
hej

Kommentarer
Postat av: Annlo

Jag tycker att man kan skjuta alla läskiga vildsvin.

Dom ger mig rysningar.

Skulle jag någon gång se en sådan skulle jag nog dö av skräck.

Och jag vill inte dö av skräck.

Jag skulle hellre bli dödad av ett vildsvin än att dö av att jag är rädd för att vildsvinet ska döda mig.

Förstår du vilka problem jag har?

Puss

2008-09-30 @ 22:52:24
Postat av: Emelie

Jag tycker att det är fel att döda, skulle du vilja att jag sköt dig bara för att jag anser att det finns för många för sådana som du? nej. skulle inte tro det. därför är jag vegetarian (förutom kebab) & tillsammans med en apa. det tycker jag är bra. ses imorn, beware.

2008-10-01 @ 22:27:39
Postat av: Annlo

Kebab is the shit! :-)

2008-10-02 @ 21:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0