Bara för att..

Hej.
Detta inlägg skriver jag endast för att min vännina Ann-Louise vill att jag ska det.
Jag kryddar hennes dag lite extra. Förstår inte riktigt hur hon kan finna mina extremt ointresserade inlägg intressanta, men av någon outgrundlig anledning gör hon det. Kul!


Kan börja med att berätta att denna helg har varit fantastisk på alla sätt och vis.
I fredags..kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde, något kul säkert..Och igår var det lördag och världens bästa bilskollärare från dalarna var på besök.. Vi hade dragit ihop alla som åkt upp till honom och tagit körkort och skulle grilla nere vid sjön.. Givetvis var Tomas, som han heter, lyckligt ovetandes om detta. Han vart jätte glad att se oss och vi minst lika glada att se honom! Han är världens bästa människa. Förlåt Bobbo, men jag är kär. En mer fantastisk människa får man leta efter. Detta var hur som helst jätte mysigt. Efter denna trevliga tillställning åkte vi och tittade på fotboll som var sjukt tråkigt.. På kvällen hade jag lovat svägerska-stor att fixa hennes naglar och det gjorde jag minsann, jävlar vad snygga dom vart! Jag är nästan avundsjuk på mig själv! ^^
När vi var mitt uppe i nagelfixandet ringde min man och berättade att han hade skjutit sitt första vildsvin! Herre jävlar! Det är stort. En svinstor sugga! (hahaha jag är fyndig) Han konstaterade att jag var tvungen att hämta honom sen eftersom han ju var tvungen att ha en sup när han hade skjutit och allt. Klart han skulle. Grattis igen till dig!

Det var min fantastiska helg. Hoppas du, Annlo, har haft en minst lika bra! Här kommer lite bilder också.




Kommentarer
Postat av: Annlo

Haha jag blir så glad. Jag blir så glad! :D Vi ses på torsdag!

2008-09-28 @ 14:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0