Underhuvud

Mycket på sista tiden med överjag och övertag. Wierd.
För att hoppas på det bästa, att lura sitt underhuvud, eller överjag, vad vet jag egentligen.

Späckat med underliga handlingar, konstiga demonstrationer som jag inte riktigt känner mig så stark inför för stunden.
Spräcka bubblan man vant sig vid. Brukade kallas för asfaltsblomma. HA! Inte mer.
Tillflyktsort: Ett ställe att fly till när din egen verklighet inte passar dig.

Har jag nämnt att jag har två svägerskor?

 

Om ni undrar varför jag uppdaterar så dåligt i framtiden så beror det troligtvis på att svägerska höger inte uppskattar att jag lägger ut en sådan bild till allmän beskådning. I don´t give a shit! ^^

Hej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu ligger du jäkligt risigt till kära vän.. Se min blogg för motangrepp.



MVH svägerska vänster

2008-11-02 @ 17:00:22
URL: http://emskling.blogg.se/
Postat av: svägerska höger

HANNA JOHANSSON! Det där är inte okej någonstans ;D Motherfakka.

2008-11-02 @ 19:41:12
URL: http://rebeccaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0