To be inspired

God kväll!
Ännu en helg har passerat och snart är det tamejfan julafton!


Hur fantastiskt är inte det? Himla mysigt tycker iallafall jag.
Känns ännu mysigare när jag vet att jag är färdig med alla julklappar utom än. Bra jobbat va!?
Det blir en himla kreativ jul känner jag också, och det tycker jag om!
Nu halkade jag in på en massa julsnack, det var inte alls meningen från början, men jag blev lite varm inombords måste jag säga.
Helgen har vart minst sagt trevlig. Har umgåtts med nära och kära. Har även låtit kreativiteten flöda.
Titta här!

Som ni kan se så har jag alltså stickat en mössa! Himla otippat men jag måste säga att jag är stolt över mitt verk!
Den lilla bollen tillför charmen det gillar jag.
Det tåls att tilläggas att den är så himla liten så att man inte får på den på huvudet, men den är ju fin!
Jag tycker iallafall att den är retro. Hade den blivit lite större hade jag haft den på hela tiden!

Det har också kommit väldigt mycket snö i mitt lilla samhälle. Ganska mysigt, dock inte när man måste ut med bilen..
Tänk om det kunde vara såhär mycket snö på julafton, vad mysigt det skulle vara.
Jag kan ha fel, men när jag var liten var det alltid snö på julafton.. Jätte konstigt att det inte är så vanligt längre..
Vi får hålla tummarna helt enkelt.


Och ännu ett skittrist inlägg har gått till historien.


Kommentarer
Postat av: svägerskan Becca

har Hanna Johansson stickat en mössa? plötsligt händer det :D nej då, jag är stolt :) haha

2008-11-24 @ 21:33:56
URL: http://rebeccaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nu har du fått reklam på min blogg =)

2008-11-24 @ 23:29:43
URL: http://emskling.blogg.se/
Postat av: Annlo

Hej Hanna! Jag brukade älska vintern och snön och allt vad det nu hette. Men nu har jag ångrat mig! Igår fick jag SKOTTA I TVÅ OCH EN HALV TIMMA! Och dagen innan dess minst i en timma. JAG HATAR SNÖ! Måste skotta idag också. Min rygg har gått av och jag vill ha sommar!!!!!!! Hoppas allt är super med dig förresten. Mycket fin mössa :)

2008-11-25 @ 10:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0