teknik makes my day

Halloj.
Har haft en ganska lugn och trevlig dag idag.
Stack iväg och köpte en skrivare, alla behöver en skrivare. Himla skojjiga saker.


Vet inte riktigt vad som är fel med mig men jag älskar tekniska pryttlar. (Bara när dom funkar dock).
Förra månaden fick jag och min man arslena ur vagnen och köpte en systemkamera (jag älskar den!) och idag kände jag bestämt för en skrivare. Fick hem ett reklamblad igår och såg en raring som bara kostade 444:-, det är fan ett kap.
Det blev givetvis så att jag köpte en dyrare idag. Kalaset slutade på 926:-, men det var med fotopapper och nå´n väldigt nödvändig sladd. Så det var helt klart en bra affär. Jag måste vara säljarnas drömkund. Jag säger att jag ska ha den där billiga, han säger att den inte är bra, jag tror honom. Jag väljer den dyrare, han säger att jag måste ditten och datten och jag slår till. Jag vet som sagt inte vad som är mitt problem men jag blir helt enkelt medryckt. Eller så är det så enkelt att jag alltid haffas av de bästa säljarna. Så måste det vara!

Nu när jag har min raring här bredvid så har jag scannat in en gammal bild.
Har jag förresten nämnt att jag också vart liten?

En liten jag med bröder och kusin. Bedårande huh?

Nu ska jag ut i regn&rusk för att bege mig till Mr. Maestro. Jag hörde ett kurr i hans mage.

Kommentarer
Postat av: Annnlo

Hihi vad söt du var :)

2008-11-19 @ 17:20:02
Postat av: Max

Är* :D

2008-11-23 @ 22:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0