Stor dag

God afton kära läsare. Jag förstår att du törstat efter detta inlägg.
Det är också anledningen till att jag nu i denna stund skriver det.


Jag kom precis att tänka på att jag saknar mitt skrivande. Jag saknar Andreas och texten. Timmarna där kunde plocka fram det bästa i alla. Jag var himla djup och överraskade mig själv gång på gång. Nu för tiden slösar jag bort min talang och gåva på en idiotisk jävla blogg som ingen sate läser. Det känns verkligen meningsfullt!
Jag ska nog skriva en bok. Det skulle vara bra för mig. En självbiografi tror jag.. Den kanske inte skulle vara über spännande, men den skulle nog vara ganska intressant. Jag skulle iallafall läsa den. Tina och Annlo skulle få ett varsitt exemplar och skulle nog kunna läsa den. Troligtvis bara för att det eventuellt står nå´t om dom. Men det kan jag leva med.
Tina fyller förresten stor i morgon. Det är stort. På lördag ska det vinas. Det var allt för längesen! Skojjigt!

Förresten så beställde vi ett nytt köksbord från EM i rimbo förra veckan.. Idag ringde nå´n människa och sa att det hade kommit..Jag och mor åkte ner direkt, glada över att få ett nytt bord. När vi kom hem och morfen började bygga ihop pusslet (som var i stil med ikea-möbler) så upptäckte vi att ena hörnet var spräckt, det var repor på skivan och en av stolssittsarna var helt av. Det är inte okej. Budskapet jag nu vill ha ut är: Handla inte på Em.

natti natti.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag läser din blogg...

2008-11-05 @ 23:05:37
URL: http://emskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0