Längsta dagen

Hej.
Jag har idag genomlidit den längsta dagen på mycket länge.
Ett underligt fenomen eftersom jag vaknade 11:48, dagen borde då ha sprungit förbi. Icke.


Har haft myror i brallorna hela dagen och det verkar inte vilja släppa fast det är kväll nu. Jobbigt.
Jag har en tendens att aldrig hitta på nå´t att göra när jag är rastlös. När man som mest behöver sin påhittighet alltså.
Då är den som bortblåst. Skit konstigt.
Ska iallafall ta mig i kragen och börja måla några skåp. Det blir säkert skojjigt. Sysselsättning hur som helst.

Har jag nämnt att jag ska fira nyårsafton i Borlänge? Det lär bli en hit.


Den som påstår att denna skapelse inte är söt måste ljuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0