kommer inte på nå´n

God kväll läsare.
Jag har haft en dag med rätt mycket innehåll, det tycker jag om!


Började dagen med en promenad i snöstorm till Madde. Möte var det tal om.
Det gick himla bra och resulterade i mer jobb. Kul! Efter detta begav vi oss ut (utan snöstorm den här gången) för att käka lunch. Trevligt och gott.
Efter ett x-antal timmar trippade jag hemåt. Jag beställde några julklappar (himla smidigt med internet alltså) och gnällde lite på min annars så trogna vän datorn, som inte ville vara med alls idag. Sedan kom karln och vi åkte till Rånäs.
Kom hem därifrån för en stund sen. Höll på att bli tokig på dessa jävla snövägar! Vart håller plogbilarna hus när man behöver dom?! Jag blir förbannad.
Nu har jag hur som helst lugnat mig och ska till att försöka sova. Märk ord; Försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0