Förläget löfte

Ikväll ska det äntligen hända!
Kvällen med stort K! Det har mest blivit till ett förläget löfte, men ikväll då jävlar!

Kvinnorna och jag har planerat denna vinkväll sedan vi tog studenten, och det var inte igår direkt.
Håller på att göra mig iordning i skrivande stund.. Eller inte just i skrivande stund, det skulle bli svårt.
Har hamnat i samma dilemma som alltid.. Vad ska jag göra med håret? Världslig sak kanske, men jag lyckas aldrig komma på nå´n kreativ lösning. Det bara är.. Hänger och är fult. Känns ju mindre kul. Men barret ska inte få stoppa mig från att ha så sjukt jävla kul ikväll.

Det var bara det jag ville säga.
Hej

jag satsade på rött läppstift till halloween. Och ja, jag har snus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0