Fireflies in the garden

God afton.
Detta inlägg skriver jag endast för att min vän Ann-Louise tycker att det är roande att läsa om mitt bittra liv. ^^

Skämt åsido, jag är en rätt rolig människa, om jag får säga det själv. Jag hade skrattat åt mig om jag var nå´n annan. Och inte bara för att jag ser rolig ut eller för att jag är skrattretande som person, utan just för att jag har gåvan att öppna käften i just rätt tillfälle. Jag anser iallafall detta. Andra behöver inte hålla med. Jag småler åt mina egna tankar just för att jag är rolig. Jag förstår varför hon tycker om mig. Jag tycker om mig också. Jag antar att de allra flesta gör det faktiskt. De borde göra det åtminstone. Jag är helt klart en människa man borde gilla. Inte för att jag på nå´t sätt mår sämre av att nå´n inte gör det..men ja, you got my point. Jag är en helylle tjej helt enkelt. Som man inte kan få nog av, hur man än försöker. Men jag har också dåliga sidor, givetvis (?). Jag kan stänga in mig i min bubbla och bara vara där, men det märker du i så fall. Det är nog min enda dåliga sida. Annars är jag ett riktigt kap!

Av texten ovan att tolka skulle man kunna tro att jag inte fått nog med komplimanger idag..
Kan stämma när jag tänker efter.
Nu ska jag sova.


Got the look.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0