´cause black will be black

Har funderingar på vad denna kväll ska bjuda på.
Kommer egentligen inte på nå´t vettigt.


Har precis tryckt i mig pizza, som vanligt för mycket. Finns nog inget man mår så illa av som pizza när man är mätt, fyfan!
Har iallfall beslutat mig för att åka till Rånäs och hänga med "familjen" + Agge. Det blir kul. Jag är lite sur på karln för tillfället, men förhoppningsvis går det över. Och om det går över kommer det att bli superkul!
Har planerat att ta med kameran och knäppa lite schyssta plåtar. Men det vet man aldrig. Bara kanske. Inget löfte.

När jag gick och storosade på Ica köpte jag en påse med cola remmar, gudomliga! Jag hade så fint tänkt att jag skulle trycka hela påsen till idol, men den är slut nu. Skit trist. Jag vet inte hur det gick till, men påsen är tvärslut.
Well well, nu ska jag duscha tror jag..Eller nå´t annat givande!

Auf wiedersehn!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har börjar banta. Du verkar inte ha gjort det. så läs min blogg för inspiration =) haha



puss.

2008-11-30 @ 21:29:26
URL: http://emskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0