Transa?

God afton.
Min dag inklusive afton har varit till belåtenhet.


Mötet i morse gick utmärkt, mer jobb och detta uppskattas mycket. Efter detta åkte jag och införskaffade mina hundar ett varsitt fästinghalsband. Gjort på bara örter, alltså inga giftiga ämnen, utan bara naturliga grejjer. Bra skit. Kostade runt 50 spänn och det är minst sagt överkomligt för att hålla de små asen borta. (Fästingarna alltså).
Efter detta stekte jag i solen en stund, mycket behagligt må jag säga..Blev dock för rastlös för att bara sitta, så jag slog två flugor i en smäll. Jag klippte gräsmattan och vart brun på kuppen.
Efter denna otroligt utmattande utmaning (Ha!) kokade jag nudlar och chillade någon timme innan jag insåg att jag borde städa badrummet. Sagt och gjort.
Åkte som vanligt upp till M, slog två flugor i en smäll även där: Jag tog med hunden när jag red, så han också fick motion. Bra skit igen!
Jävlar vilken effektiv dag nu när jag tänker efter. Det är nice.

Om ni funderade på rubriken så ville jag bara berätta att jag läste någonstans att någon tyckte att Charlotte Perelli ser ut som en transa, och jag kan inte annat än hålla med. Detta betyder dock inte att jag tycker att hon är ful. Nej nej, bara transig liksom. Visst måste det väl finnas någon snygg transa nånstans? Det tror jag.

Förresten tittade jag på "The bucket list" igår, och jag måste säga att filmen är fantastisk! Jag grät så att jag hade svårt att sova. Jag är en sån där människa som blir så tagen av filmer så att jag nästan mår dåligt själv..Det tar ett tag för mig att komma över en del filmer alltså..Mycket jobbigt. Men det var det värt.
Såg även "Notebook" i förrgår tror jag att det var och den tjöt jag givetvis också när jag såg..För jävligt alltså.
Jag borde nog skita i hela dramagenren, men jag gillar det på nåt sätt..Konstigt det där..
Tro det eller ej, men jag har laddat upp med ännu en snyftar rulle. ^^

Förresten har min jävla dator bombarderats med virus. Tro det eller ej men jag spenderar mina dagar med att svära åt teknikens jävla påfund!
Jag hade tänkt lägga upp en bild här, för att göra detta inlägg lite trevligare, men tekniken ville inte vara med.
FIKON!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0