Shop-torsdag

Goddag alla människor!

Klev upp 07:30 imorse. Jag kan knappt tro det själv, men jag gjorde det.
Begav mig tillsammans med svärmor och svägerskor till Täby C. Sjukt trevligt.
Hade visserligen kunnat bli trevligare om det inte vore för att jag var hemskt trött.
Sprang i alla affärer för att hitta en konfirmationsklänning till min yngre svägerka. Sist gick vi in på MQ och där fann hon en trevlig pjäs.
Jag själv shoppade givetvis också. Inte så mycket jag hade tänkt dock, men ändå något.

En sjukt charmig klänning/tunika från Indiska.   
En sjukt charmig klänning/tunika från indiska, och ett utgående fynd från Gina. love ´em


Världens, kanske, snyggaste skor! från Zara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0