Återseende

Hej!
Du trodde att jag dött igen, du måste sluta tänka så dystra tankar. Klart att jag inte har dött!
Om jag hade gått under jorden skulle du veta det.


Jag har drabbats av en sån här beryktad bloggtorka. Det känns inte så skojjigt.
Men jag måste säga att jag lyckats finna ett sätt att lägga min kreativitet på andra saker än en blogg ingen jävel läser. Och det känns ju roligt.

Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag haft för mig sen mitt senaste inlägg..
Det har varit valborg, och det var hemskt trevligt. Var hemma hos Jimmy och grillade. Trevligaste kvällen på länge faktiskt.
Sen har jag hängt en del med min girl Agge. Hon börjar få tänder! Yeeey!
Hon har dock lovat att hon inte ska fara runt och bitas. Det är ett plus.

Har hängt med min fyrbenta man också, Maestro. Han har varit lite grinig på senaste tiden, men jag tycker han är göllig. Tillökning i stallet också. Ett namn jag inte ens tänker försöka stava till. Kul.

Tillbaka till jobb nu.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Max

Jag läser din blogg!

2008-05-10 @ 18:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0