Torsdag

Godkväll!
Jag hoppas för guds skull att just du mår utmärkt!
Jag mår utmärkt.
Denna kväll har jag unnat mig "migtid". Det är underbart. Bara tänka på sig själv, ha nagelvård och noppa brynen och dylikt. Fantastiskt. Snart ska jag också unna mig att läsa ut boken jag håller på med. Jag ska plåga mig själv hur trött jag än är. Jag måste få veta hur den slutar nu!
Jag känner mig som en bra människa nu igen. Har jobbat idag, och tagit med M ut på en promenad med hundarna. Det var jätte mysigt!
Jag är en ännu bättre människa med tanke på att jag hann med att shoppa också!
Ett par urläckra skor, en skit söt klänning och lite annat smått och gott när nu under min ägo! Jag älskar alltihop!
För övrigt sitter jag och lyssnar på Cher och chillar. That´s life!

Anton lever. Trodde att den gamla räven dött för länge sen, men icke ^^

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0