Söndag

Hej.
Det är söndag och jag är trött. För ovanlighetens skull kan man säga ^^

Jag har inte så väl etablerade planer för denna dag. Ta det allmänt lugnt, pyssla om M, och efter det kommer nog min manlige kumpan =)

Igår kväll  var det film och svull kväll med Tina. Det var sjukt trevligt. Hon hade inte sett "Alvin & the chipmunks" än, så jag tyckte att det var på tiden att hon fick se den. Och till min förtjusning tyckte hon att det var minst lika fantastisk som jag tycker! =)
Vi hade bunkrat upp med godis, chips och cola light. Kan inte bli bättre!
Det var hur som helst jätte trevligt!

Nu tror jag att jag ska göra något kreativt..Kanske jobba..Fast näe, det är fasen söndag. Jag struntar nog i det =)
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: fislo

Hej Hanna. Jag sitter och gråter. Pappa har köpt världens fulaste bil till mig. Kolla du. Jag har lagt in en bild. Skulle du någonsin våga åka med mig i den? Usch...... :-( *grååååååter*

2008-03-03 @ 11:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0