Onsdag

Hejsan!
Idag mår jag väldigt bra. Inte för att jag direkt mått dåligt tidigare i veckan, men idag mår jag bra.
Vaknade vid 10:30. Skönt.
Chillade med Agge, som för övrigt har lärt sig att säga "Mother fucker", jag känner mig stolt över na´!
Kom hem nyss, och funderar på att fixa käk. Det är bra. Jag är hungrig.
Nu hade jag tänkt chocka er och berätta att jag faktiskt, kors i taket, håller på å läser en bok!
Jag är ingen bokmal alltså, de få böckerna jag läst i mina dar´har jag blivit tvingat att läsa i skolan. Men denna har jag bestämt att läsa alldeles själv. Det går åt rätt håll.
Den heter "Äcklig" och är skriven av Constance Briscoe. Väldigt bra bok. En sann berättelse om en mors grymhet.
Läs den bara.
Vi hörs sen dårå.
Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0