Onsdag

Hej läsare.
Idag har jag absolut inte fått nånting gjort.

Men jag har fikat med mina absoluta favorit kvinnor. Tina och Ann-louise. Det var mycket trevligt.
Det var längesedan jag träffa de båda, så det var mycket givande!
Nu håller jag på att göra soppa, himla god blir den. Jag kan det där med matlagning ^^
När jag käkat ska jag upp och ge mig ut på M en sväng, det blidde ingen sväng igår, eftersom jag kände mig lite krasslig. Men idag så. Sol också..eller iallafall ibland.
Ena sekunden skiner solen och det känns riktigt behagligt, och nästa kräksnöar det. Hm..det är inte bättre än att man känner sig lite förvirrad. Men vad gör det om hundra år? =)

Hörs senare!

image172 image173

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0