Fantastiskt

Godkväll kära läsare.
Har dagen varit bra?

Min dag har varit oerhört bra måste jag säga. Började som sagt med en fika med kvinnorna med stort K, himla gött.
Sedan gjorde jag lite nytta här hemma, lagade mat å plockade lite sådära. Duktig är jag. Sen stack jag upp snabbt som tusan och gjorde i ordning M för att hinna ut en sväng innan solen gick ner. Det var underbart!
När solen ligger sådär lågt och alla djuren börjar leta sig ut på fälten. Då tycker jag om att sitta på M.
Helt slut blev vi båda två. Härligt.

I morgon ska jag jobba. Hoppas på att min manlige kumpan vill umgås med mig också, men det vet man aldrig ^^
Annars är det inte så mycket planerat.
Är det skärtorsdagen i morrn förresten? Om det är så, hoppas jag få syn på några påskkärringar. I like.
Näe, där ljög jag rejält, men jag hoppas få se någon ändå =)

Nu ska jag vara lite kreativ tror jag. Jag kanske får ett "flow".
Later!

      image174

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0