Evening

Hej alla. Vad gör alla egentligen en torsdagkväll? Jag skulle vilja veta. Jag gör nämligen inte mycket alls.
Kom precis underfund med att denna dag har vart ganska värdelös. Det är ju inte kul att känna så. Men det blir väl så ibland kan jag tro.

Helgen ser jag dock fram emot mycket. Ska träna med M i morgon och på lördag, sen ska han minsann få vila =)
I morgon ska jag umgås med min manlige kumpan och min favorit tjej, Agge. Ska bli skojjigt.
På lördag ryktas det om bio och natchostallrik, i like!
Det är väl så min helg kommer att se ut i stora drag ^^
Kanske lyckas ägna någon timme åt shopping också, det är nödvändigt. Trevligt också för den delen =)

Nu tror jag att jag ska leta upp något skojjigt spel, och få tiden att gå.

Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0