Soool

Hej!
Det har varit en bra dag idag!


Dagen började med att min vän Ann-Louise väckte mig med ett trevligt sms; "Är du vaken? Jag tänkte åka snart".
Vi hade nämligen bestämt att det skulle bli ett dopp i poolen och en fika. Det blev sjukt trevligt, och himla bra väder. Peppar peppar.
När hon lämnade mig efter ett par timmar var det dags att börja fixa käk. Sagt och gjort.
Därefter åkte jag med mor och far till Uppsala där jag till min stora förvåning hittade en fläkt!!!
Nu slipper jag svettas som en gris när jag ska sova! Great!

Nu känner jag mig aningen rastlös, funderar på att eventuellt göra något åt min design här i bloggen, men jag vet inte riktigt om jag orkar..Kanske, kanske inte.
Håll utkik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0