Nya tag?

God kväll!
Jag antar att du misstänkte att jag hade avlidit igen, men än en gång misstog du dig. Jag råkar bara ha viktigare saker för mig.


Men eftersom att jag har så exceptionellt många läsare så känner jag att jag måste skriva ett inlägg nu och då för att stilla er hunger. Jag hoppas vid min gud att det hjälper.
Jag är så förvånad att ni trogna läsare stannar kvar här hos mig trots min snudd på värdelösa uppdatering. Det är otroligt.

(För er som inte förstår bättre så är raderna ovan pure ironi)

Det enda jag egentligen ville säga med det här inlägget är att jag nästan fått tillbaka min Zlatan hysteri.
Jag anade att ni ville veta det. Nu vet ni det så jag kan sluta skriva!

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Max

Jag läser troget din blogg i alla fall ;D

2008-06-14 @ 22:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0