Nu jävlar

Jag tror tamejfan att jag fick till det.
Ganska schysst design om du frågar mig. Är dock inte helt färdig än,men en dag blir jag och då kommer den att vara storslagen! ^^


Sitter för övrigt och är besviken...Jag trodde att det var "High chaparall" nu, men icke. Istället har man kastat in några tråkiga jävla norrbaggar! (inget ont om norrmän) Jag blir så förbannad! Allt som är sevärt slutar dom visa dom jävla asen.
Jag är egentligen inte så upprörd som jag verkar. Tur det egentligen.

Jag har lust att se en kanonfilm nu känner jag..Försöker bara komma på någon..Pluppar inte upp någon i skallen bara för det..Typiskt.
Well well, jag ska leta, kanske dyker upp någon ^^

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0