Eller inte

Hej!
Jag påstod i mitt senaste inlägg att jag skulle skärpa mig..Det funkar inte riktigt.
Jag har liksom tappat geisten i hela bloggrejjen..Kan inte förstå vad det var som var lockande från allra första början..Hm..Kommer troligtvis aldrig få svar på det.


Jag är precis färdig med en stor utrensning av min garderob. Detta var nödvändigt för ett framtida nyttjande av denna garderob. Lyckades få ihop en hel sopsäck med skit..Det är inte illa pinkat. Fick även ihop en kasse med trasor som inte var allt för gamla eller fula som jag tänker skänka till min yngre svägerska. Hon brukar uppskatta det.

Var för övrigt och shoppade idag. Hitta några pärlor som jag eventuellt gör offentliga här i bloggen vid ett senare tillfälle. Inte nu.

Har lite andra bilder som ska kastas upp här också. Men som sagt, vid ett annat tillfälle.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0