så ser jag ut naken

Näe, det var bara ett väldigt desperat sätt att försöka fånga ett par läsare.
Jag hoppas att jag lyckades.


Har en för övrigt händelselös kväll ikväll, men väldigt trevlig ändå på nåt underligt vis.
Jag har piffat på mitt rum, det är jag en jävel på kan jag säga!
Det blev hur fint som helst.

Snart ska jag dra mig tillbaks och kika på en rulle som min yngre svägerska varmt rekommenderade:
"Young people fucking". Bara rubriken får mig egentligen att ge filmen - (minus) i betyg, men eftersom hon med sin aningen sjuka humor gillade den har jag bestämt mig att ge den en chans.
För övrigt stavade jag precis chans såhär; Sjans. HAHA det är inte okej när man är 20 år fyllda och hade MVG i textkunskap/Journalistik. Men även solen har väl sina fläckar i guess.

I morgon hoppas jag på att lura med mig någon för lite shopping. Måste nämligen hitta en fräsig väska att förvara min laptop i. Inte vad skit som helst alltså. Den måste fasen vara tuff.

Well, det visar sig i morrn.
Nu, viktigare saker.

Någon av dessa kan bli min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0