what?!

Ja, vad fan ska man göra åt det? säg det..
Jag mår iallafall bra, och det är fantastiskt.
Muffin är lovely, pengar är bra och det mesta flyter på.
Great!
Jag tror att hunken med stort H ignorerar mig en aning, känns tråkigt..men jag kan inte hänga upp mig på honom, det funkar inte så.
På tal om det så är Nisse i "Kustbevakningen" en riktig jävla hunk! Och jag skojjar inte!
där snackar vi om 10 poängare ;) Oooh!
Verkar aningen charmig också..säkert gift med 3 ungar å golden..HAHA =P
By the way så var jag och magnificent magic Maestro  ute på en runda tillsammans med T och Weasel ikväll, det var trevligt! ^^
Nu funderar jag bara på vad jag ska ägna den stundande helgen åt för världsliga saker, något vettigt ska jag nog komma på.
Förresten så är alla människor konstiga och dumma. Utom jag dårå.
Nu vet ni det också.

Här är Nisse-hunken...
image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0