Joråsatte

Japp, denna fredag har varit helt okej måste jag medge.
Klev upp ca 12:00 och åkte till Ica med min mor..
Sen kom jag hem och drog till världens bästa Maestro och utdelade lunch. Trevligt.
sen regnade det. BULLE! och sen åkte jag hem för att käka middag, och det blev tunnbrödsrulle, och det är gott.
Efter det kom min älskade mormor och morfar, och det var mycket trevligt.
När dom lämnat våra höjder begav jag mig till Tina för att diskutera viktiga ting. Bullar, trimknivar och akvarium. Som ni nog förstår mycket viktiga saker. Nu har jag precis kommit hem, och måste gå och lägga mig för att jag ska upp 07:00, och det suger.

Vilket värdelöst och tråkigt inlägg by the way, men vem bryr sig? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0