Illusion?

Japp, dagen som till synes såg ut att bli en helt vanlig, värdelös dag blev så mycket mer.
Och detta gör mig mer än glad. Dagen har vart förlösande på ett konstigt sätt. Bra hur som helst =)
Imorgon ska jag jobba lite, och iväg på ett viktigt ärende, kanske även stannar till och bokar en tid hos optikern, det vore likt mig..Anyway, denna kväll, som för många redan är över, har för mig precis börjat. Har en fräsch tankad sägong av "High chaparall" och en påse Zoo. Kan för tillfället inte bli bättre..Jo, klart det kan, men ändock =)
Jag tror att du är död nu, och det tycker jag inte om. Visa ett litet tecken på liv så kan jag vara lugn sen.
Det är för övrigt Lasse winnerbäck som får mig att leva, och det är skojjigt ^^ Trevligt om inte annat.

Tack å hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0