I like

Hej!
Det är 2008 nu, och har varit det i två dagar. Jag har en känsla av att det här året kommer att bli det bästa på länge, och det gör mig lyckligare än någonsin!
Hade en helt underbar nyårsafton, Jag och Tina ordnade så fint, och för övrigt så är hon den BÄSTA i heeela vida världen! Älskar na!
Vi gjorde hasselbackspotatis, och ojj vad det är underskattat! Skojjigt ord också by the way =P
Käkade det tillsammans med vildsvin och rådjurssadel, grymt jävla gott! All cred till Madde och Rikard för den godaste middagen på länge! Helt underbar kväll iallafall, och jag vart inte full som en kastrull, tack gode gud.
Drack lagom med äcklig rosa champagne, och asti..jävlar vad bra allt var.
Gick till stadion och dansade satan och bara var. UNDERBART!
Var så himla glad hela kvällen, och det gör mig glad när jag är glad, och jag blir så glad när andra människor blir glad av att jag är glad. Jag är glad.

Tina, Simon, David och Andreas, tack för den bästa kvällen på grymt jävla länge!


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0