Dubbade jätte ödlor och dunder flata

Japp, igår var det kalas, och det var trevligt.
Jag var dock arg, grinig och otaggad, det var inte kul.
Men det var trevligt ändock ^^
Vi käkade pizza (inte jag dock, jag var nyttig och tog en sallad, bra jag) och det var mysigt, sen chillade vi och tog ett parti TP som spårade ur totalt. Jag och Tina är världens jävla fuskare, och vi vet det. Kul hur som helst =)
Efter detta tittade vi på Simon och Davids tidiga alster ;) Några filmer dom är stolta över, med all rätt!
Små var dom, och hemskt charmiga! ^^ Skojjigt skojjigt!
Sedan när klockan var runt 01:00 så beslutade vi oss för att titta på någon slags film, namnet var "the host" Och det var den sämsta jävla film jag nånsin sett på maken till! Herregud, upphovsmannen till den regin borde avrättas! Och det snart! Det var en japansk film, men istället för att bara texta på engelska så var den dubbad! SUUUG!
Sen var inte handlingen bra heller, en ful jätte ödla (typ grodyngel, fast enorm) sprang runt och käkade människor, fast vissa lät han leva, och varför visste vi inte. Bulle film helt enkelt. Jag tänkte många dystra tankar om japanska filmmakare under de, kanske, värsta två timmarna i mitt liv.
Och efter denna fantastiskt urusla film var klockan 03:00 och då beslutade jag mig för att hoppa på Tinas hoj och styra hemmåt. Och det var, kontstigt nog, en himla mysig cykeltur. Tro det eller ej. Cykeln var medgörlig, och det var bra bara =) Hem kom jag också!

Idag klev jag ur sängen 15:40, det är nog rekord, kan inte påminna mig att jag vaknat så sent någonsin!
Helt sjukt egentligen att man kan sova så länge..visserligen somnade jag väl runt 4,5 men 15:40 kommer ändå fortsätta att vara FÖR sent att vakna. Så är det med det.
Denna dag alltså, eller vadå dag, jag vaknade ju nästan på kvällen, men iallafall, har jag inte gjort så hemskt mycket. Ätit mat, vart i stallet, och chillat bara. Ganska skönt =)
Jag och kumpanen har dock kommit till insikt vad det gäller en viss människa. Hon är flata ju!
Det är givet, dunderflata! Och det känns skönt att vi efter mycket om och men kommit fram till denna enastående fakta. Yeey! (=

Här är dunderflatan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0