Åh neej!

God afton.
Jag är sjuk. Det suger. Tycker verkligen inte om att vara sjuk..helt värdelöst.
Vaknade 14:00 och bara det gjorde mig ganska deppig, hur fan kan man vakna så sent?! Det är famimig konstigt. Somnade inte ens speciellt sent. Jag skyller på den sugande förkylningen..
Klev ur sängen för att förtära något så att magen skulle sluta skrika..upptäckte ganska snart efter att jag rest mig att jag nog skulle stanna i sängen hela dagen, så det gjorde jag..Hämtade två mackor och te, la mig i sängen och glodde på första säsongen av "High Chaparall". Då mådde jag ganska bra faktiskt. Sen drog jag till stallet med kvinnan, det var ganska trevligt, men jobbigt dock. Blir trött av att röra mig överhuvudtaget..Skit jobbigt alltså.
Hoppas att denna förkylningshistoria inte planerar att bli långvarig, då kan det hända att jag blir tokig.. Det vore hemskt tråkigt..
Nu sitter jag här, och kom precis på mig själv med att lyssna på KASS musik, och det är verkligen inte bra.
Som ni kanske märker är det inte mycket som är bra just nu, allt är bulle..å det är hemskt.
Nu ska jag glo på ännu mer High chaparall och hoppas att de löser alla mina problem.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Max

Krya på dig :/

2008-01-10 @ 12:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0