Tisdag

Hej allesammans!
Hoppas att dagen har varit till största möjliga belåtenhet. Det var min.

Först åkte jag och den manlige kumpanen till Uppsala, för att besöka Ikea där jag hade presentkort, men inte lyckades finna så mycket. Efter detta kände vi ett visst kurr i magen, så vi korsade vägen och käkade hamburgare på Max. Det var ingen kanon burgare, men den mättade iallafall =)
Efter att vi tryckt i oss en massa kalorier stack vi till "Svande Nilsson" (en jaktaffär) där Kumpan man, skulle skaffa sig en hagelpuffra, det gjorde han, eller han lånade en iallafall. Så en timme senare (!) kom vi därifrån.
Då stannade vi på statoil och köpte snus och det var värsta rånet! 84:- för två dosor snus!? Det är inte klokt!
Sedan begav vi oss till kära Rimbo och åt lite till. Sen stack jag upp till stallet, och kumpanen åkte och tittade på sin träning (han är sjuk förstår ni).
Det var dagen.

Förresten så kom jag på att jag typ glömt det viktigaste!
Madde ringde idag och berättade att jag har fått ännu mera jobb! Och detta gör mig minst sagt jätte lycklig!! ^^

Nu ska jag tagga för "Gossip girl"

Over ´n out!

Kommentarer
Postat av: Fislo

Varför kallar du ROBIN O kumpanen?? Är du rädd för att bli stämd? :P
Moahaha... Och jag håller med! Kostade det så jävla mycket?!?! Fy tusan! Tur att man varken snusar eller röker ;)

2008-02-26 @ 21:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0