Tina bloggar

Nu ska min käraste kvinna skriva ett par rader..bara så ni vet..förbered er! ;)


Hej! Eeeh... Jag vinar med mina käraste parter.
 Det går bra. Jag bloggar. D träffade ett medium idag, he conversed with my father.
D måste också blogga säger Hanna. I löööööv D.
Vi ska gå hem sen. Snöänglar skall jag skapa.
Sune och Sally växer. Eeeh... Rött vin är rätt gott.(Och goth)
Hehe
Hoffel kan bo i Sunes och Sallys skål med Putte liten.(I blåbärsskogen)
Saga Nyponsoppa och små hattar och stora paddor. Assosierar much.
Henning Mankell. Litet spelar stor roll. Inte enligt Hanna. They don't know. Alls. HIHI
Jag är en optometritekniker :D
Tänk på sphinctern och använd ej linserna längre än vad ni ska. Då kan man få akantamöbor. Sucks! Rinner ur ögonen då. Gult. Magnificent magic Maestro rules. Nej! Ha tålamod D!
Ej kreativ..
Byebye /T

image119

Jag skulle kunna sammanfatta det såhär: - Husets, "norrlands" och Shiraz (australian wine). Är en väldigt
fin kombination, faktiskt... är det så.
Fin dricka och fint sällskap. Tack tina T och fru H, ni är väldigt bäst. (ni får mig att må bra)
Bra kväll lixom. Sen oxå med X typ som trixdha G, ah skit samma, hip hop är kul.
Typ såhär: - dah D sighnin´out, peace"!
/ D

image120

Japp, det där var mina käraste vänner som gästbloggade, och det tyckte jag var väldigt skojjigt, så det borde vi göra till en vana, jag älskart!
Nu ska vi fortsätta att drcka rödvin och tittapå parlamentet. Sjukt skojjigt! ^^
Hejdå! /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0