Tandläkare? Nej, tack!

Fick ett jävla brev från tandregleringen idag. Det stod så trevligt:

"Välkommen till oss på folktandvården.
Nu är det dags att besöka oss igen.
Vi har reserverat en tid för dig
torsdag 27 mars 2008 kl.16:20"


Jaha! Men om jag inte vill komma då?
Trodde jag var klar hos den jävla tandregleringen, men icke!
Jag tänker hur som helst inte gå dit, skickade ett artigt mejl och sade ifrån mig tiden.
Inte kan mupparna kräva att jag ska sitta och åka härifrån in till odengatan för att gå till tandläkaren?!
Nehej ni, nån måtta får det vara!

Over ´n out

Kommentarer
Postat av: fislo

Ojoj. Det där kan bli dyrt. Du är ju inne på ditt 20:e år? Jaaaa jag vet :D Tänkte komma förbi imorgon. Kan vi snacki skiten och dricka kaffe :D

2008-02-13 @ 18:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0