Soppa

Jag har precis ätit en ljuvlig tallrik gulaschsoppa. Det låter hemskt osmakligt, men gud så gott det var!
Alldeles mätt nu, och det är ju sjukt bra =)


Nu sitter jag och väntar på att T ska ringa och säga att hon är hemma, och att vi är redo att dra upp till stallet. Jag känner mig taggad idag!
Det är förövrigt inte så mycket bra på tv:n ikväll, det är ju lite tråkigt måste jag påstå. Men då får man tid till andra viktiga saker. Tex städa, eller ha nagelvård eller något annat givande =) Bra skit!

image156

Kommentarer
Postat av: negern

Var är hatet `? :)

Vi vill ha mer hat på bloggen. Säg vad du hatar o vem o hur mycket. Varje dag. O sen va du skulle göra med dom/det/den om du hade en köttyxa. fantastiskt ;)

2008-02-18 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0