Söndag

Veckans döaste dag är åter här. Det känns väl ganska bra ändå trots allt..Solen skiner, och för en gångs skull så är det faktiskt varmt också. Trevligt =)

Ska upp snart med T och ta en sväng på kamelerna. Det ska bli mysigt!
Sen finns det inte några speciella planer för denna dag. Ska titta på massa film tror jag, det känns på något sätt som att söndagarna är tillägnade filmvärlden. "Försoning" (Atonement) ska jag iallfall titta på senare, efter tips från Annlo. (www.annlott.blogg.se)
Det finns ett visst behov av att städa rummet också, men vem fasen orkar göra det på en redan värdelös dag? =P

Jusste, mina bröder fyller 16 år idag! Grattis till er!

Kommentarer
Postat av: Fislo

Nååå? Vad tyckte du?! Visst var den bra? :D

2008-02-17 @ 20:15:24
Postat av: robin

gratta dina bröder från mig. :)

2008-02-17 @ 22:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0