Söndag

Jaa, å så var vi där igen..Tråkiga, gråa, svull söndag.
Blev väckt vid elva och åkte på kalas. Tårtan var fantastisk.
Åkte hem sen. Jag sov mer.
Igår vart det pizza, svull och filmtittande i Rånäs. Jag, Robin och David med hak.
Ganska trevligt. Tråkigt bara att jag ska omge mig med tröttmössor..
Men men.."Alvin and the chipmunks" var den mest fantastiska filmen jag nånsin sett! Åååhhh, den var ljuvlig!
Den var som en vindpust en stekhet sommardag..Eller ketchup på korven..Hur som helst, KLOCKREN!
Jag föll pladask för den lilla knubbisen Theodore..Oj Oj Oj, jag älskar honom..
Tycker man inte att den här skapelsen är söt så borde man uppsöka närmaste psykiska klinik.

image135

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0