Mentalt blockerad

Nu är snart denna söndag över, tack gode gud!
Dagen har väl på det stora hela inte varit så hemsk ändå, men det infinner sig alltid en viss sorts söndags dysterhet. Och den hatar jag. Även om solen, som idag, skiner för allt vad den är värd så spelar det liksom ingen roll. Det blir ändå en sorts begravnings känsla som infinner sig. Anyway, jag lyckades överleva denna söndagen iallafall =)

Var som sagt ut en sväng på MMM (Magnificent Magic Maestro) och det var underbart!
Solen hade precis hunnit ner, men det gjorde ingenting. Det var ljust ändå, och friskt. Men ändå varmt. Lovely!
Jag älskar den mannen. Han är så himla charmig. Han hatar mig, men det gör inget ^^ My muffin!
Han är en av mina fyrbenta favoriter.
Efter denna mysiga dag i stallet kom jag hem och käkade kassler med broccoligratäng. Det var hur gott som helst!
Medans måltiden med stort M skulle smältas så beslöt jag mig för att titta på filmen jag länge velat se. Och som även Annlo tipsat om. Och en sak direkt till dig Ann-Louise ; Du är för lättflörtad när det gäller film! ;)
Nä, men allvarligt talat så vill jag tycka om filmen, jag vill verkligen det. Men den låter mig liksom inte göra det.
Det är någonting inom mig som skriker rätt ut och protesterar när jag vill tycka om den.
Jag vet inte riktigt vad det är som gör det, men nånting är det helt säkert.
Tragisk historia, men den frambringade ändå inga tårar. (Inte ens på mig!)
Näe, den får inte många plus. Jag är besviken.
Med tanke på alla lovord jag hört om denna rulle så var den kass. Thats it!

image153

Kommentarer
Postat av: Fislo

Hahaha! jag är väl det måhända :-)
Jag tyckte mest den var bra för att lillesyrran var så dumskallig, och för att om aldrig fick varann... Jag gillar när det är olycklig kärlek. Det är tråkigt och förutsägbart när dom ska få varann i sista minuten och allt är gulligull! Så jag tycker att du ska tänka om lite! Hehe. Fika snart? Är nyfiken på vilka människor du inte tål.

2008-02-18 @ 16:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0