Mange

Nu har jag dammsugit hela nedervåningen, gjort rent i fiskarnas skål och pysslat lite =)
Bytte även sängkläder! Det är så mysit att lägga sig när det är nybäddat. Det är nästan så att jag längtar lite tills jag kan gå och lägga mig! ^^

Jag kom på en grej..Igår råkade jag bläddra förbi jeopardy på 4:an..Det var nåt sorts kändisjeopardy..Hur som helst så var Mange Schmidt med..Och gissa vad; han var jätte duktig! Han är ett bright head!
Det hade jag fasen inte kunnat tro om honom..
Med tanke på vilka IQbefriade låtar han spottar ut sig..Jag vart iallafall chockad..Han steg lite i mina ögon..Men han anspelar fortfarande på att han är blåst..I hans fall funkar inte det!
Carolina Gynning? Javisst, det passar som handen i handsken!


image158

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0