Måndag

Hej alla nyvakna, dåliga människor.
Jag klev upp i tid i morse. Detta resulterar i att jag nu är sjukligt trött. HJÄLP!
Sitter och väntar på ett samtal från Chef-Madde. Det ryktas om ännu mer jobb. I like!
Jag är lite förbryllad dock. Handelsbanken har skickat mig ett nytt kort..Och då kan jag inte låta bli att undra varför?
Det jag har fungerar ju alldeles utmärkt..Om man trycker i det i en bankomat så kommer det ut, hör och häpna, PENGAR! Då är det ett bra kort  ^^
Men jag är fortfarande förbryllad över faktumet att dom har bestämt att jag ska byta kort..Tänk om jag inte vill det då?! Får jag slippa då?
Sist när jag skulle ta ut pengar så funkade det nämligen inte..och jag vet inte om det berodde på den uråldriga bankomaten, eller om det faktiskt är ett faktum att mitt kort har blivit till åren komna..Abo! Jag älskar mitt kort!
Nu ska jag dricka kaffe tills jag skiter tarmarna ur mig! Kul va? ^^

Sho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0