Lördag

God förmiddag alla trevliga själar.
Idag är det lördag..en aningen överskattad dag eller nåt, men vad gör det.
Har precis skjutsat mor och far på kryssning, och nu sitter jag här för att slå ihjäl dyrbar tid.
Planerna för dagen är lika extremt spännande som gårdagens kan man säga..
Stallet lite senare, och sen film med rånäs. Trevligt trevligt.
Igår var det ju förövrigt en helt underbar dag..vädermässigt alltså..
Vårkänslorna är inte långt inne..
Men jag tycker att det skulle kunna bli vår nu, så att man kan få känna sig lite pigg och glad för omväxlings skull.
En av filmerna som ska granskas med det kritiska ögat ikväll är "Alvin and the chipmunks" (Alvin och gänget)
Och den ser jag fram emot!

image133
Nu ska jag göra något hemskt vettigt eller nåt..
Tvätta kanske..eller diska..troligtvis inte, men vem vet ^^
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0