Lördag

Hej alla folk.
Jag vaknade nyss..Och vet ni vad? Jag har inte dåligt samvete!
Klart som korvspad att man ska få sova en lördag! =)

Igår spenderades större delen av kvällen i sporthallen. Det var inte så jätte skojjigt, men man kunde titta på alla underliga människor och småle för sig själv. Det inträffade dock en smått mystisk händelse..
Jag såg en hunk! Och jag skojjar inte, det var fasen en 10-poängare..Det ända som var mystiskt var att hunken var en tjej..hm? Jo, men det var så..Det var en tjej som såg ut som en kille..Och en snygg kille också vill jag lova!
Det vart lite kaos i huvudet..Men det blir så ibland..

Idag har jag inga etablerade planer. Jag tillämpar ta-dagen-som-den-kommer tänket igen. Det brukar fungera bra!
Nu har jag ingen ork eller lust att skriva mer, så jag lämnar er där.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Fislo

Hahaha... Är du säker på din läggning kvinna? ;)

2008-02-16 @ 14:56:21
Postat av: Max

Wicked!

2008-02-16 @ 15:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0