I huvudet på Gynning..

Jag kan faktiskt inte hjälpa att jag älskar henne. Carolina Gynning.

Hur hon än gör det så gör hon det bra. Hon lyckas alltid på något underligt vis.
Jag tror att hemligheten är hennes alla personligheter. Hon har alla dörrar öppna genom att kunna inta alla dessa karaktärer. Hon lyckas till varje unikt tillfälle plocka fram just den karaktären som passar. Och skulle hon misslyckas med denna, så är hon dum. Thats it! Det är ett vinnande koncept att spela dum, och kommer alltid att vara. Anyway, jag gillar henne skarpt!

image142

Nu var det överstökat =)
Lugn kväll ikväll, som vanligt..men denna känns om möjligt ännu lugnare. Jag känner mig lugn.
Och det är en jävla bra sak. Det händer inte så ofta.
För att summera denna dag så kan jag väl berätta att jag fick bevisat att min lön inte har kommit, och allt var som det skulle..Det var bara så att jag var seg med fakturan så att jag får vänta till den 25:e som alla andra ^^
Som tur är, är jag inte i akut behov av pengar..konstigt nog.
Har jobbat lite med annonserna, och sen var jag i stallet med kompanjon T. Nice =)
Sen var det tv:kvällen dårå..gossip girl och Gynning..Kan fasen inte bli bättre!
Fast i morgon är det säsångspremiär för "Grey´s anatomy" och det är mycket välkommet!
Alldeles strax ska jag kika på "Sweeney Todd: the demon barber on fleet street" Och jag ser fram emot det ^^

image143

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0