Bra dag

Ja, mina vänner, dagen har varit bra.
Det är ju alltid uppfriskande. Jag har dock inte fått min lön än..Det är det ända som skulle ha kunnat förstöra denna dag, men det gjorde det inte. Den kommer väl så småningom..Kan man hoppas.

Olikt mig att vara optimist..nån gång måste man väl ändra sig kanske..vad vet jag.
Det där med klockorna, jag orkade inte..Jag kanske gör det i morrn, eller övermorrn..Vi får se.
Nu har jag bara en jävla hosta som vägrar att ge med sig. Den stör mig.
Jag håller på att tanka "Alla vi barn i bullerbyn", men det går jätte sakta..Triiiiist!
Hade verkligen sett fram emot att se denna sköna Astrid klassiker..Men jag får vänta lite längre..
Ehm..jaa..det var väl det jag hade på hjärtat nu..Annars är det rätt lugnt..
Jag tänkte dock passa på att berätta vad jag gör som "frilansare", det är jag säker på att ni alla undrar ^^ HAHA
Jag frilansar alltså som webbassistent på Svenska jägareförbundet. Jag gör lite smått och gott..Jag fixar det som behövs..som ingen annan har tid med..
Självrättande tester är mitt kall dårå, tråkigt nog har inte det jag gjort lagts upp på webben än,                       
men när det gör det ska jag länka..Himla duktigt av  mig.
Radannonser är mitt kall likaså ^^
Dom pysslar jag med..så funderar ju du på att annonsera på jägareförbundet.se så är det mig du får ta itu med..Beware! Moahha
Fick även idag ansvar för "månadens bild" som ligger på sidan..Jätte roligt alltså.
Får en massa bilder mejlade till mig, och så ska jag varje månad välja ut en som jag tycker ser fin ut =)
Och detta får man betalt för..det är ju för bra för att vara sant alltså! =)
Jag är en lyckans ost som sprungit på detta fantastiska jobb!   

                                        image137

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0