Bara en lugn afton..du vet.

Hej och hallå alla människor..Eller ja, vad ni nu är..
Jag är precis hemkommen från stallet, gick ovanligt snabbt idag tror jag..hur som helst..det var lite kallt. Men vad gör det?
Jag har hamnat i en svacka i mitt nyttiga liv..Jag är SJUKT sugen på chips!! Ååååh..jävla helvete..Jag tror inte ens att min karaktär kan hålla emot den kraften som begäret kommer med. Helt mystiskt..Som från ingenstans.
Jag satt och tänkte nyss, att det är ju trots allt lillördag, så man kanske skulle unna sig själv lite chips och en cider? Eller??
Näe, jag vet fasen inte..Men jag vill ha det jätte mycket kan jag säga.
Om en halvtimme börjar "Room service" och det är jätte bra tycker jag ^^ Sen direkt efter det säsongs premiär av "Greys"..abo!
Jag återkommer efter dessa två viktiga program så får vi se om jag har tryckt i mig en påse chips eller hur det ser ut =P *peppar peppar*

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0