Verklighetsflykt

Jag vet att jag påstod igår att jag skulle visa skojjiga saker. Det var lite ljug. Eller nej, egentligen inte. Jag hade tänkt kasta upp bilder på mina nya superfräsiga pjucks, men jag har inte orkat fota dom om sanningen ska fram.
Hur jobbigt är det att fota ett par skor tänker du säkert nu, och näe, det är inte så jobbigt, men jag orkade iallafall inte.
En annan dag.
Nu ska jag bege mig till min karl för att göra ingenting. Det är skönt.
Svägerska liten påstod att jag måste måla hennes naglar, och svägerska stor påstod att hon behövde låna ett par skor.
Jag kommer aldrig att bli girig och tur är väl det.

Nu sticker jag. Hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du fått in julaftonsbilderna på datorn? kramkram

2008-12-31 @ 11:37:59
URL: http://emskling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du fått in julaftonsbilderna på datorn? kramkram

2008-12-31 @ 11:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0