När tristessen slår till

God söndagkväll kära du,
Att helgen har varit till belåtenhet råder det inget tvivel om.


Jag har umgåtts med min man och hans familj hela helgen och det har varit mysigt.
Idag tex avnjöt vi den årliga bakdagen. Det vet gott. Mindre bra kanske, men gott. Jag och Agge gjorde snöbollar, dom blev otroligt delikata! Och varje mun dessa mötte höll med. Näst intill himmelska.
Nu åter till den trista vardagen, även om det kanske inte är så mycket vanlig vardag såhär i juletider.

Jag har inget att världsligt att delge världen, så jag slutar där.

Kommentarer
Postat av: Annlo

Gud vad smaskigt! Jag vill också äta onyttigt... :)

Ps, våran bästis Emelie fyller år idag. Ha det super! Puss

2008-12-15 @ 19:01:21
URL: http://whiteportion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0