Julkort

Goddag kära läsare. (Pluralis!)
Dagen är i och för sig snart över, men man kan säga så ändå.


När jag var på språng idag ringde mobilen och ett nummer jag inte tyckte var bekant ringde.
Det var en blomstershop här i byn nämligen, som meddelade att jag senare under dagen skulle komma att få ett blombud. Herregud! Jag har aldrig fått ett riktigt blombud. Jag visste dock inte vem som skickat blommorna.. Jag tänkte att jag måste ha en hemlig beundrare. Den ända logiska förklaringen.
När det sedan ringde på dörren och jag öppnade, mottog jag en tung påse och funderingarna skenade iväg. När jag sedan öppnade var det en ljuvlig julgrupp som jag fått av Jägareförbundet. Jag blev himla glad! (Jag kan dessvärre inte fota eftersom karln stulit kameran.) Alltid skojjigt med saker man inte förväntar sig. Det gjorde min dag.

När jag då ändå var lite lycklig passade jag på att koka knäck. Jag lyckas glömma från år till år hur satans lång tid det tar. Men nu är jag dock färdig och de blev utsökta!

Här är förresten ett julkort jag snickrat ihop i all hast.

Kommentarer
Postat av: Max

Tusen tack för det urtjusiga julkortet du mailade :D

2008-12-19 @ 17:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0