Helt tagen

Jag vet att jag för några timmar sedan påstod att jag skulle återkomma i morgon, jag kunde inte hålla mig. Jag visste helt enkelt inte vad jag skulle uppleva.

Jag trotsade kritikern i mig och såg "Twilight" och jag är tagen. The best fucking movie ever made! Jag satt orörlig och stum en kvart efter att filmen slutat. Tack gode gud att jag inte valde att se denna på bio, jag hade garanterat gjort bort mig. Hade jag brytt mig? Njae, säkert inte. Men människorna i min omgivning hade nog tvingat mig till psykakuten.
Jag har en mindre bra egenskap som tillåter mig att dras med så djupt i filmer och historier, visst det är jätte bra, och jag har aldrig svårt att finna den "riktiga" känslan i historian som berättas. Men jag dras ner för mycket i allt. Jag känner mig för tillfället himla deprimerad. Inte på låtsas, verkligen nere. Jag vet att jag aldrig kommer kunna bli en vampyr, och jag vet att min karl aldrig kommer att se ut som Robert Pattinson. (Sorry Bobbo, men det är sant).
Just nu känns det som att det enda som spelar någon som helst roll är Edward Cullen Jag måste surfa in på adlibris och beställa alla böckerna. Fan.. Känns inget bra.



Visste ni förresten att självaste hunken (Robert Pattinson) spelade Cedric Diggory i Harry Potter?
Han var mindre "hunkig" där så att säga.
Jag är helt enkelt obotligt förälskad i Edward Cullen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0